Poll

How Would You Rate My Level

Totally Awesome!!
Pretty Good But Needs Improvement.
Sucks.
Go Throw yourself off a cliff
What is a Skitty?
I Like Random Humming Options So HMMMMMMMMMM

Author Topic: The V Flip 1.1  (Read 10201 times)

christian2004

  • Crewmate
  • **
  • Posts: 20
    • View Profile
Re: The V Flip 1.1
« Reply #15 on: April 20, 2014, 06:31:24 PM »
This war has to stop please or I am gonna destroy you!  :D

                      :vermillion:






(Dammit I bet the moving thing won't work)

stylzm

  • Doctor
  • ***
  • Posts: 97
  • Im The Doctor!
    • View Profile
Re: The V Flip 1.1
« Reply #16 on: April 22, 2014, 08:26:29 AM »
This war has to stop please or I am gonna destroy you!  :D

                      :vermillion:





(Dammit I bet the moving thing won't work)
First of all.... Fixed!

Second It's not a War.

Third I Don't Care What Your going to say!

Hennal

  • Doctor
  • ***
  • Posts: 93
    • View Profile
Re: The V Flip 1.1
« Reply #17 on: April 22, 2014, 08:34:49 AM »
Please let's get back On-topic.

stylzm

  • Doctor
  • ***
  • Posts: 97
  • Im The Doctor!
    • View Profile
Re: The V Flip 1.1
« Reply #18 on: April 25, 2014, 03:48:33 PM »
Please let's get back On-topic.
Yes I got Banned For The Random Topics

christian2004

  • Crewmate
  • **
  • Posts: 20
    • View Profile
Re: The V Flip 1.1
« Reply #19 on: April 26, 2014, 12:24:18 AM »
Updated? Hooray!  :viridian:
ooh

Damn It AL to Hell

  • Captain
  • *****
  • Posts: 492
  • Mm?
    • View Profile
Re: The V Flip 1.1
« Reply #20 on: April 27, 2014, 08:58:42 AM »
A new level... good way to segway back into the game.

vitellaryjr

  • Doctor
  • ***
  • Posts: 52
  • oh hey remember this thing
    • View Profile
Re: The V Flip 1.1
« Reply #21 on: April 27, 2014, 07:23:17 PM »
How do I download tile2? ??? I can't find the graphics folder...
« Last Edit: April 27, 2014, 07:49:11 PM by Vitellary »

Damn It AL to Hell

  • Captain
  • *****
  • Posts: 492
  • Mm?
    • View Profile
Re: The V Flip 1.1
« Reply #22 on: April 27, 2014, 07:35:27 PM »
Click the link and download it. And then stick it into your VVVVVV level folder.

vitellaryjr

  • Doctor
  • ***
  • Posts: 52
  • oh hey remember this thing
    • View Profile
Re: The V Flip 1.1
« Reply #23 on: April 27, 2014, 07:50:29 PM »
Click the link and download it. And then stick it into your VVVVVV level folder.
Thanks.

vitellaryjr

  • Doctor
  • ***
  • Posts: 52
  • oh hey remember this thing
    • View Profile
Re: The V Flip 1.1
« Reply #24 on: April 27, 2014, 08:25:47 PM »
For some reason, there isn't any rooms after Stay Calm... ??? ??? ??? Any reason why?

Damn It AL to Hell

  • Captain
  • *****
  • Posts: 492
  • Mm?
    • View Profile
Re: The V Flip 1.1
« Reply #25 on: April 27, 2014, 09:21:16 PM »
Could've been unfinished.

christian2004

  • Crewmate
  • **
  • Posts: 20
    • View Profile
Re: The V Flip 1.1
« Reply #26 on: April 27, 2014, 10:58:21 PM »
Could've been unfinished.
Yep and now thank you for showing me the scripts in a gravitron! Now I can use it in my level  :viridian:

Hennal

  • Doctor
  • ***
  • Posts: 93
    • View Profile
Re: I CHANGED THIS CUZ IM BORED.
« Reply #27 on: April 28, 2014, 10:19:36 AM »
Could've been unfinished.
Yep and now thank you for showing me the scripts in a gravitron! Now I can use it in my level  :viridian:

Make an option to skip the Gravitron (via warp token) because using the Gravitron in custom levels is quite old now.

EDIT: Unless, like FIQ said it does something different. E.G. the Gravitron in a level I'm making has two vertical pillars of spikes so you only have a tiny amount of space to dodge the squares. (But don't steal the idea!  :D )
« Last Edit: April 28, 2014, 11:59:24 AM by BobProductions »

FIQ

  • Captain
  • *****
  • Posts: 810
  • https://github.com/FredrIQ/
    • View Profile
    • FIQ
Re: The V Flip 1.1
« Reply #28 on: April 28, 2014, 10:39:35 AM »
I don't really like mandatory gravitrons, especially not if they don't throw anything new and interesting to the table.

... Yes, I realize that I have it myself, but that one is skippable, and I didn't realize that everyone else would use it too.

stylzm

  • Doctor
  • ***
  • Posts: 97
  • Im The Doctor!
    • View Profile
Re: The V Flip 1.1
« Reply #29 on: April 28, 2014, 05:32:25 PM »
Ok I'll Put In In Next Update. Any Ideas For My Level?